Мешканці Рожнятівщини з питань електропостачання обслуговуватимуться в Калуші

Центр обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» в Рожнятові припинив свою роботу. З 1 лютого 2021 року прийом побутових та юридичних споживачів відбуватиметься в Калуському ЦОК (адреса: м. Калуш, пл. Героїв, 25). Графік роботи центру: понеділок-п’ятниця 08:00 – 18:00 год., субота 09:00 – 13:00 год., неділя та святкові дні – вихідні.

Усі споживачі Рожнятова можуть використовувати канали онлайн підтримки, зокрема:

  • персональний кабінет (pret.com.ua)
  • телефон: (03472) 6-06-08
  • електронну пошту: kal@pret.com.ua
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок – п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • чат-бот у Viber: ly/pret_bot

Одним з пріоритетів роботи «Прикарпатенерготрейду» є дистанційне обслуговування. Це не просто зручний та швидкий спосіб вирішити питання, але й безпечний канал комунікації, що особливо актуально під час пандемії. Перелік послуг, які надаються дистанційно: видача та перевірка рахунків на оплату, інформація про споживання, прийом показників і звітів, консультації та довідки з питань постачання електроенергії та природного газу.

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» робить акцент саме на онлайн підтримці побутових та юридичних клієнтів, зменшуючи свою фізичну присутність в деяких районах. Крім того, зміни в мережі центрів обслуговування пов’язані із завершенням державної реформи адміністративно-територіального устрою.

Зображення за замовчуванням
administrator
Статті: 126

Залишити відповідь