Визначення уповноваженого органу з присвоєння адреси
Присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна з 01.07.2019 р. до 31.12.2020 р здійснюється виключно відповідно до Тимчасового порядку реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367. |
Визначення уповноваженого органу з присвоєння адреси
Норми п. 6 Тимчасового порядку визначають, що рішення про присвоєння або зміну адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна приймає уповноважений орган містобудування та архітектури.
Цією ж нормою закріплено, що уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути:
- виконавчий орган сільської, селищної, міської ради (якщо об’єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради);
- районні в м. Києві державні адміністрації (якщо об’єкт розташований у межах території, на яку поширюються повноваження районної у м. Києві державної адміністрації);
- місцева державна адміністрація (якщо об’єкт розташований у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради або районних у м. Києві державних адміністрацій).